Thursday, November 17, 2011

Gadis romantik menulis......

Tanda-tanda orang tu seorang yang romantik - dia suka baca novel dan tengok cite hindustan. Mana ntah aku baca fakta ni.
Jadi,
aku pun romantik ooo aku baca novel jugak. Ombak Rindu.
(tapi 1 novel ni je la aku baca... -_-) dan tengok cite hindustan (satu jugak apa cupki cupki ntah tajuknya)

Ombak Rindu ni nak kuar filem tak lama lagi. Tapi hampun sangat, aku tak ada perasaan nak tengok. Tak tau kenapa. (walopun Aaron Aziz berlakon-ai peminat beliau tau) Mungkin tak terbuka pintu hati lagi kot. Buat masa ni OST filem ni je yang berjaya melekat dijiwa.
Menggaru hati gitu.


Tuhan aku tahu banyak dosaku, hanya ingat Kamu kala duka ku
http://www.emocutez.com


//aku suka baca buku tapi bukan novel. sebab novel selalunya menipu bukan realiti kehidupan sebenar (peminat novel mohon jangan hempuk aku dengan baldi)

3 comments:

~~Ap Hasnida~~ said...

kalu macam tu..ai ni mmg spesies romantiklah...berabuk tgk cite hindustan...smpi y old skul pun ai layan...+ suke sgt membaca novel cinta cintun..hehehhe..btw..filem ni ai x sabar nk tgk...

ChitiSaliana said...

wah..nampaknya u berdabel2 romantik dari ai
hahahhaha ai ni kakak kawasan..mana boleh jiwang2 tgk hindustan :D

ctm.zainal said...

i cem nak tgk... ntah kenapa.... hehehehe

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates