Tuesday, December 27, 2011

Yes!i'm the great pretender!


Oh yes I'm the great pretender
Pretending I'm doing well
My need is such
I pretend too much
I'm lonely but no-one can tell

Oh yes I'm the great pretender
Adrift in a world of my own
I play the game
But to my real shame
You've left me to dream all alone

Too real is this feeling of make believe
Too real when I feel what my heart can't conceal

Oh, yes I'm the great pretender
Just laughing and gay like a clown
I seem to be what I'm not you see
I'm wearing my heart like a clown
Pretend that you're still around

Hai 'manusia-manusia'
marilah membaca hati saya,
disitu kamu akan tahu betapa saya kecewa,
dengan sikap dan perangai kamu semua.

Jangan tengok buruk saya saja,
cuba fikir kenapa saya jadi sedemikian rupa,
kenapa saya suka memberontak tak tentu hala,
cuba letak diri kamu ditempat saya,
mungkin kamu akan dapat jawapannya.

Hai manusia mulia,
nampak macam saya tak kenang jasa,
nampak macam saya ahli neraka,
tapi kamu ingat tak perbuatan kamu dahulu kala,
kalau tak ingat tak apa, tapi saya akan kenang sampai bila-bila.

Kalau saya boleh hentikan masa,
saya mahu setakat ini saja,
sebab saya tahu tak ada sapa akan fahami saya jiwa dan raga.

sebab saya tahu tak ada sapa akan fahami saya jiwa dan raga,
maka saya berpura-pura jadi ceria,
macam tak ada masalah dalam dunia,
tak apala, biar saya simpan semua luka,
biar saya berusaha tanggung semua,
mungkin 1 hari nanti saya akan hilang semua deria,
tak tau bila, mungkin ketika saya hilang nyawa.




//Meroyan pun dwi bahasa kau
http://www.emocutez.com

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates