Friday, June 8, 2012

Macamana saya berharap dia masih ada....

Awat dok sensitif sangat hari ni tak tau?






kau tau apa rasa menjadi kembar yang kehilangan kembarnya?
jawapannya rasa macam kehilangan sesuatu. Dari kecik aku dapat rasa macam tu. Rasa macam ada benda yang kurang, ada benda yang lupa, ada benda yang tertinggal, ada benda yang tak cukup. Kalo balik kampung, berkumpul ramai-ramai, aku mesti cari sapa yang tak de..rasa macam kurang sorang tapi sebenarnya dah cukup.

Dan adakalanya sangatla aku harap dia masih ada. Jadi aku ada kawan dan kami buleh jadi cam ni. Baju sama, kasut sama, tocang sama...
>_<

ewahhh bajet aku comei cam kartun ni??
*pengsan*

Walopun dia pegi masa lahir, tapi kami diciptakan bersama dan share alam rahim togeder-geder. sampai ati uols...dok dlm perut sama-sama pastu tinggalkan iols sorang-sorang kat dunia.Sok2 dalam kubur pun iols masuk sorang-sorang. uols takpela..dah lepak kat syurga skang.
*meroyan*

Kalo dia masih ada buleh kami masuk Amazing Race dan panjat Gunung Kinabalu sama-sama. Tengok sekarang tak de sapa nak teman aku buat tu semua.
>_<

2 comments:

hanie said...

salam siti, x sgka awk rupanya salah seorang daripada kembar..sekurang-kurangnya, awk punya kembar yang dah sedia menunggu awak kat "sana" sebab pernah berkongsi rahim bersama ibu awak.. :)

ChitiSaliana said...

tak tau la sejak kebelakangan ni selalu rasa bestnya kalo dia masih ada. sindrom monopos mungkin kakakakakaka

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates