Wednesday, October 24, 2012

Salam Aidil Adha

//semoga aku, mak & abah aku berada di sini jugak satu hari nanti. Harap sangat. Amin.

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha @ Raya Haji @ Raya Korban
Kawan aku tanya apa beza raya aidil adha, raya haji & raya korban. Semuanya sama je moi...kekekkeke penin beliau...
Kampung kami tumbangkan 14 ekor lembu. Tak dapat bayangkan tangan tok imam lenguh menyembelih. Tak pe la tok..setahun sekali ye dakk...

Kepada yang memandu pulang ke kampung halaman, mohon berhati-hati dijalan raya. Kalo mengantuk sila tido, kalo tido sila berhati-hati jugak, penyamun penyangak banyak sungguh sekarang ni. Kalau aku ada kuasa sakti aku sumpah derang jadi tenuk.Jadi unta la bagus..blh buat korban unta. (aku tak penah makan unta...) Aku pun memandu pulang ke Merbok yu ols...semoga aku selamat sampai dan selamat kembali ke KL dengan jayanya nanti. Amin.
*sila senyum semua*
:)))

1 comments:

hanie said...

salam Aidiladha, semoga selamat sampai ke destinasi.. :)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates