Monday, June 20, 2011

Bercakap Dengan Bulan



Ini tajuk Bruno Mars yang aku melayukan. Mula2 kolik aku, nand kasik aku dengar lagu ni dalam kete otw nak g bangsar buat kening -_- . terus jatuh cinta. aku lantas donlot lagu ni dan carik liriknya.

sila hampunkan aku nand..bkn aku nak meniru kau tapi lagu ini sodap. "ala kau ni...bukannya lagu aku pun..tiru amendanya " mesti nand jawab cenggitu hahahhaha

mula2 dengar lagu ni, aku nangis sorang-sorang. oh sedih yang amat. pastinya bukan aku sorang je yang akan tersentuh bila dengar lagu ni. mesti ramai lagi.

en bulan..en bulan..saya hanya boleh bercakap dengan kamu saja kerana kamu setia saja disitu mendengar apa yang saya cakap. aku harus menjaga reputasi aku sebagai seorang yang gembira dan ceria biarpun jauhhhhhh di dalam sana segala2 nya hancur dan amat sakit. sapa yang tau? tak ada siapa2. bukan sepanjang masa kita boleh hadapkan orang dengan masalah dan rintihan kita. lama2 orang pun boring. kawan pun lari. lagi sedih. lalu jalan yang terbaik, cakap saja dengan diri sendiri atau dengan bulan. mengadu saja dengan Allah. :( (oh sungguh saya seorang penggagal) ye saya seorang penggagal. gagal dalam serba serbi. kadang-kadang malu rasanya bila tengok cermin. malu menjadi aku.mungkin aku bersyukur (Maafkan aku Tuhan :( )

mungkin tak lama lagi jiran2 aku pun akan kata aku gila. lalu aku menjadi famous di sekitar pekan seperti watak lagu tu..

I know you're somewhere out there
Somewhere far away
I want you back
I want you back
My neighbors think
I'm crazy
But they don't understand
You're all I have
You're all I have

At night when the stars
light up my room
I sit by myself

Talking to the Moon
Trying to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I'm feeling like I'm famous
The talk of the town
They say
I've gone mad
Yeah
I've gone mad
But they don't know
what I know

Cause when the
sun goes down
someone's talking back
Yeah
They're talking back

At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Trying to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

Ahh Ahh,
Ahh Ahh,

Do you ever hear me calling?
Cause every night
I'm talking to the moon
Still trying to get to you

In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I know you're somewhere out there
Somewhere far away


<>

2 comments:

hanie said...

sekali sekala melayan perasaan xper..tp jgn sampai perasaan itu menghantui kita.. :D

p/s: tolonglah siti, bear kat bawah tu sgt menggangu saya utk post komen ini kerana sya kerap terklik padanyer..hahaha.. :p

G-A-D-I-E-Z said...

itu bukan bear..itu kambing biri2 kehkehkehkehkeh ai pun selalu terklik di situ :D

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates