Wednesday, July 20, 2011

Tidak Mahu Letak Tajuk

haishhh benci betul la bila perasaan ni datang. Tengah2 elok tetiba rasa nak menangis. Rasa sunyiiiiii sangat dalam hati padahal derang ni potpetpotpetpot bising kat sekeliling..tapi tak memberi kesan pun pada aku. Benci aih rasa macam ni..

Kadang-kadang bila bukak mata pagi-pagi buta pun rasa mcm ni datang. Dan2 rasa xsemangat nak meneruskan hari. Kadang2 pikir aku ni sakit jiwa ke..tengah2 hepi boleh menangis. Tengah2 menangis boleh hepi. tengok org gila dalam TV mcm tu..kejap gelak kejap nangis..kejap hepi kejap tak.. aku pun cam gitu ke?

Dear rasa bodo ni,
mohon cepatla kamu pergi jauh2 dari aku. aku benci kamu paham!


*menangis seketika*


(sungguh berharap 'seseorang' membaca luahan ini walopun mustahil )


>_<

2 comments:

Cik Bahgia a.k.a Zet said...

sy baca ~!! =)

G-A-D-I-E-Z said...

terima kasih kerana baca :p

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates