Monday, August 8, 2011

Hari minggu punya cerita

Hari sabtu yalan-yalan (bahasa adam ni). tak tau nak g mana..nak g midvalley cam ramai je..nak g klcc harapan la..xminat den. alamanda..bosan dah. One Utama..besar sangat..bosan la..jadi aku p IOI Mall (tempat kegemaran Mei Mei kehkehkehkeh) tak crowded sangat..tak begitu besar (maka aku xpenat berjalan dan tak byk sangat pilihan aku nak habihkan duit hehehhehehe)

Jadi ini yang aku beli..kasut raya hehehehhe


Hehehehehehe

Hari ahad pulak dok rumah je..jadi aku dengan gigihnya buat puding karamel (pukul telor dengan tangan) *menangis tawww*


gambarajah aku sedang memukul telor. Tepi2 tu ada penonton tu....berminat betul derang tengok. ni salah sorangnya...


hampun sangat..meja menulis tu dia buat duduk. Pastu siap berdiri lompat2.. >_<
Ni hasil puding karamel aku...buleh la..sedap jugak. Kira tak la malu sangat bila Aja bagi sikit kat jiran sebelah hehehehehe

3 comments:

anie said...

cantiknyer kasut....

G-A-D-I-E-Z said...

yeahhh semangat ai nak pakai raya ni kihkihkih (sekali xsempat raya ai dah pakai dtg keje) :D

anie said...

pakai jew...t beli yg len..keh3

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates