Tuesday, August 9, 2011

N3 edisi dendam kesumat walopun di bulan Ramadan

Wahai N,
ya saya SANGAT MENDERITA sejak saya tau segala-galanya.Hanya Allah saja yang tau macamana saya lalui hari2 saya sejak 10/6/11. Macamana saya menghadapi hari-hari saya yang penuh sakit. Mungkin kamu sedang bergembira di atas penderitaan saya. Mungkin itu yang kamu mahukan. Tengok saya jatuh tersungkur.Gembiralah. Sukalah atas apa yang kamu lakukan pada saya. Hanya kamu saja yang tau apa yang kamu buat sehingga saya begini marah dan kecewa.

Tapi ingat N,
Allah itu SATU. Saya bersumpah kamu akan terima balik apa yang kamu buat pada saya. Kalo bukan kamu, anak kamu, cucu kamu atau keturunan kamu. Malah lebih teruk dari apa yang kamu buat pada saya. Saya tak akan pernah memaafkan dan menghalalkan apa2 pun perbuatan dan kata-kata kamu pada saya di alam mana sekali pun saya berada. Dunia dan akhirat!

kalau saya dari golongan yang teraniaya, Allah akan makbulkan doa dan sumpah saya. Saya YAKIN dan PERCAYA pada Allah.

Saya tak akan pernah melupakan apa-apa pun.Selamat bergembira. Berhenti mengganggu saya. Saya benci kamu!

3 comments:

Hani Ahmad said...

Ya allah kau selamat kan lah sahabat ku ini, kau berikan lah sinar kebahgiaan & keceriaan kepada nya agar dia gembira ya allah..

semoga Allah makbul kan doa saya buat kamu wahai cik TP ku sayam ;)

ChitiSaliana said...

time kasih cik hanie :(

Hani Ahmad said...

sama2 cik tp ku sayam ;)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates