Wednesday, August 10, 2011

Bila Cik Chiti Berinai Di kaki



hah tudia...gambarajah kaki cik chiti yang sudah berinai. aaaaa jangan salah paham..aku masih lagi single n abelebel gitu..

Ini adalah teknik untuk melindungi kuku kaki aku yang rosak akibat ditimba safety boot. Tragedi ini diberi nama Sudah Jatuh Ditimpa Safety Boot. malang sekali tau.

Jadi hari ahad hari tu, aku pun p ke Maidin cari inai india yang dalam tiub tu. Risau gak nak pakai sebab ada orang penah kata tu kaler bukan inai atau inai campur kaler. Tapi mak aku nasihat jangan beli yang hitam. Haruslah. takkan aku nak tempek inai hitam kat kuku kaki. Sangat huduh >_<

Aku pun search sana search sini..tak de pulak orang kata inai tiub tu xbuleh pakai. yang tak buleh bila kita buat ukir2 tu je. (memang aku teringin nak buat pun tapi tak mau ambik risiko la) Lalu aku tempek je kuku kaki.

Tempekkan kali pertama tak begitu merah. mungkin sebab sekejap. Jadi paginya aku re-tempek. Sambil tunggu inai kering, aku gosok baju keje + baju bersenam. Kesan negatifnya, kain aku kaler pink kena inai..sampai sudah xbleh tanggal. *menangis tawww* Seluar senaman aku pun (juga kaler pink) kena sikit inai. Syukurlah buleh diselamatkan. (sambil bersyukur) kehkehkeh

2 comments:

IDA ADNAN said...

TP, betul ke tak blh ukir inai..?
ms kawen ritu, aku ukir je inai kat kaki & tgn...
apa hukum dia..?
huhuhuhu...aku xtau,kira berdosa gak la kan..

ChitiSaliana said...

ada yg kata haram ida. ko try gugel. mcm2 keluar. tak berani pulak aku nak buat

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates