Thursday, August 11, 2011

Penyakit Split Personaliti Aku Sudah Berjangkit Pada Anak-Anak (buah)


Hari tu anak buah aku si adam tu tak tau dah kenapa..aku panggil dia adam..adam.... dia datang kat aku sambil berbisik
"makndak..ini bukan adam.."
"habih apa?" aku tempik dia
"ini ahmad"
>_<
Dah Ahmad mana pulak....aku bagitau kakak aku anak dia tak mau dah nama adam..nak tukar nama baru Ahmad. kekek kekek kakak aku ketawa. Macam-macam je budak ni.

Pastu esoknya aku pun panggil dia ahmad..ahmad... dia buat muka bengang.
"ini adam la! bukan ahmad!" tempik aku pulak
eh ehhhhh aku plak kena...semalam kemain ko cakap diri ko ahmad..hari ni dah jadi adam balik.

Skang ni aku p dekat dia...ni adam ke ahmad. kalo dia jawab adam, aku panggil dia adam. kalo dia jawab ahmad, aku panggil dia ahmad.
*pening aku dengan budak2 ni*

Kakak aku kata dia berjangkit penyakit split personaliti dari aku. Aku pun sama gak camtu hahahahhahahha

Dulu aku penah cakap kat mak aku
"mak cheq (manja kannnn :D) rasa cheq ni split personaliti dengan ayam la mak..kadang2 jadi orang cheq makan nasik kadang2 jadi ayam...cheq makan jagung"
Jawab mak aku dengan muka selamba
"Hang jadi p lah apa pun liana oiiii...jangan dok kutip makan dedak sudah"

>_______<



makndak@ayam bersama adam@ahmad

4 comments:

ida adnan said...

nape ayam..?

G-A-D-I-E-Z said...

ko tak puas ati kan ida sebab ayam hahahahha

anie said...

emak buah borek,anak buah rintik..keh3

Nor Izeni said...

mane tumpah kuah kalau tak ke mee/ nasik

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates