Monday, October 24, 2011

Tuhanku, bantu aku turun ke bumi segera

Mana aku nak meroyan ni?? sini pun buleh la..
ok..semalam amboihhhhh tinggi kemain aku 'terbang'. Dah sampai ke awan dah. Siap jalan2 atas pelangi. Petik2 bintang segala. Lepas tu bila sedar aku dah terlalu tinggi, terus aku tempik diri aku sendiri 'hoi liana!!! tinggi sangat ni! hang tak takut jatuh ke?'

Lepas kena tempik dengan aku, maka aku pun tersedar lalu cuba terbang turun. mmm payah nak mampos rupanya. Turun sekerat aku terbang ke atas balik...turun sekerat aku terbang ke atas balik. Nak nangih rasanya ni... puas dah tampar2 pipi ni supaya tak leka sangat..tapi kejap je pastu alamak...terterbang balik..
>__<
motip apakah? bencilah!bencilah!bencilah!
mungkin sebab banyak sangat dengar lagu Fiona Fung, Proud of you kot....
asik2 dok I can fly,i'm proud that i can fly, to give the best of mine, till the end of the time believe me I can fly, i'm proud that I can fly, to give the best of mine, the heaven in the sky
(ni lah hasilnya...ishhh)

Ya Allah Ya Rabbi tolong la aku
/please
bantula aku terbang turun ke bumi sebelum sayap aku patah...sebelum aku terhempas ke tanah..
(walaupun memang aku dah bersedia untuk terhempas)


//hambik aku sorang je paham entry ni kehkehkeh

2 comments:

Poist-en Ivy said...

ai faham. ai sangat faham.. :)

ChitiSaliana said...

wah bagusnya ada yg memahami :D

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates