Sunday, April 29, 2012

Senarai Harapan Ketiga Si Orang Miskin Ini...

Sengeh dulu. Eheehhehehehheh
Setelah menyempurnakan senarai kehendak pertama dan kedua, maka tibalah detik dan ketikanya untuk kita menunaikan impian ketiga pula. Yeahhh dah buleh remove dah gambo kat tepi tu.

Hoh ini dia....kasut Sketchers Shape-ups Liv kaler pink. Yeeehaaaaa akhirnya dapat beli jugak setelah berbagai halangan dan cabaran ditempuhi dibulan-bulan sebelum ni. Maklum lah orang miskin, beginilah gayanya. Kena beli/bayar apa yang penting dulu. Bulan ni ada rezeki sikit, buleh la beli...hehehehe

Tadi lepas je aku hantar Nur balik kolej, sempatlah aku pusing ke Sunway Piramid kejap. Hajat dihati nak pegi Empire Gallery, tapi ntah apa yang kepala otak aku ni pikir, tiba-tiba aku sampai ke Subang Parade. Apakah??aku tak nak g Subang Parade...lalu aku meneruskan perjalanan ke Sunway Piramid je la. Situ pun ada Sketchers.

Angkat letak angkat letak last-last aku ambik yang ini....
Pandangan tepi....ini gambo google je tapi sama jeee...

Sebelum ni dok pikir nak ambik yang ini sebab tengok Kim Kardashian pakai macam cun je...
Tapi bila dikedai rasa berkenan yang lain pulak sebab aku tengok paten yang aku beli tu sesuai dibawak jalan jugak selain untuk senaman. Kira 2,3,4 dalam 1. Sesuai dengan rakyat marhaen sepertiku. Kang pegi site pun aku taram yang itu jugak.

Masa nak bayar tu hambik kau merah-merah muka aku sebab gumbira nau dapat beli. Sampai budak kedai tu tanya "panas ke kak? merah muka.." aku sengih je la..sambil jawab eh tak dela..
takkan aku nak jawab " ehh tak de la dik..akak gumbira sangat ni.."
-_-

Balik rumah cepat-cepat try.Tapi awat cam ketat sikit je ni...tadi ok je aiols try berlari-lari kat kedai tu. Dia kasik tali putih dan pink...sebagai peminat pink tegar, haruslah aku guna tali pink. Tali putih time angin suci morni je pakai.


Ini lah hasilnya bila berada di kaki aku. Hoh! pakai kain batik dengan kasut sepot..kau ado??
(sila abaikan cara ikatan sebab perasaan teruja yang teramat menghalang saya dari buat kerja elok-elok)

Dalam hati sekarang..ish tak sabaqnya nak p senaman esok....keciwi sangat ni meheheheheheh

ucapan diangin lalu yang ada kena mengena sikit dengan tajuk diatas : Alhamdulillah. Terima kasih bos...takut pulak aku tengok.

6 comments:

Cik Bahgia a.k.a Zet said...

Hihikkkk comel giler kain batik ngn ksut.. ;p

Cik Bahgia a.k.a Zet said...

Kasut utk joing sesuai x??
Brpe rege?

ChitiSaliana said...

buleh..joging ke jalan ke semua buleh
rm359 yang ai beli tu

hanie said...

comel kasutnyer..n bulih tahan regenyer, tp kalau regenyer sebegitu, konpem ai syg nk guna utk lasak2 lebih2 lg nk ke site, kekekeke..
n ai rsa best plk bila tgk yu punyer wishlist (drpd siri2 wishlist yu sblm ni) tercapai..huhu..

ChitiSaliana said...

wishlist barang mmg buleh tercapai dgn sikit kesabaran..tp wishlist hidup tak dapak la huhuhuhu

Cik Bahgia a.k.a Zet said...

Alah mahalnyer... Kumpul duit balance pasar stahun pun xdpt.. Hiihikkkkk

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates