Tuesday, July 17, 2012

berderau darah bila bukak inbox fb tadi. Terkejut katak jadinya. sebab apa? sebab dapat msg dr orang tak diundang. tapi dah lama. hari ni baru aku tgk.

kepada yang berkenaan.. (aku tau kau baca!)
ko nak apa lagi ha? xpyh nak baca2 blog aku ni la. orang yang baca ni pun xde tau nya kau tu sapa. bknnya aku ada tepek gambo ko kat sini pun. bknnya aku sebut nama ko terang2 kat sini pun. xde sapa kenal ko. xpyh nak tgk2 fesbuk aku. xpyh nak baca2 blog aku. tak payah nak anta2 mesej segala. xpyh semua! xpyh! xpyh!
sila buat blog sendiri.

best la kan dapat gelak pusing2 kat aku. gelak la gelak byk2. yela ko menang. aku yg bengong. dah tu ko nak apa lagi? nak 1 dunia pulak gelakkan aku? baru puas hati?

Hidup ke aku mati ke aku itu bukan urusan ko. bkn hal ko. tak payah ko tau dan ambik tau.

Memang aku xkan lupakan ko. xkan lupakan apa2 pun. tapi ko xpyh sibuk2 nak tau apa yang aku rasa. xpyh nak ambik tau apa2 tentang aku. jaga je la bini ko tu baik2. aku benci kau. aku benci keturunan ko. aku harap keturunan aku xkan jumpa keturunan ko dimasa depan. di alam mana sekalipun aku akan tetap benci ko.

Titik.

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates