Friday, July 20, 2012

Selamat Berpuasa

Esok dah start puasa. Bestnya..bestnyaaaa...Alhamdulillah sempat lagi aku jumpa Ramadan tahun ni (xtau la kalo tiba2 aku mati malam ni :D) Syawal tak tau la sempat ke tak.

Kejap je rasanya. macam baru je aku tulis entry Ramadan 2011...
Tahun ni macam biasa je..macam tahun2 lain. Sahur makan oat. Bukak posa tak menentu tempat. Ikut mana sempat je.

Harap2 aku boleh berposa dengan jayanya. Sebab 3,4 hari ni aku asyik fenin je. Ini mesti tekanan darah aku turun lagi. Haiii...warga tua memang gitu. macam-macam penyakit menyerang. Bergelombang je semua objek kat depan mata. Kepala pulak rasa pusin2..goyang gerudi gitu kepala aku. Badan lemah rasa nak muntah. Dari duduk nak bangun pening..dah bangun nak duduk pulak pening lagi. Dah macam ibu-ibu mengandung pulak -_-

Drive pun slow je skang..tak buleh laju2. Pening tengok jalan. Bosan betul. Aiols dah la berjiwa pelumba..sekarang kena bawak kete ala-ala bawak backhoe. huh.

kat gym pun tak bleh dok lama2 sebab aku pening. kang ada yang tergolek ketika sedang berbodycombat. Hah sapa nak jawab tu. konpem setahun aku tak g gym, malu.
heh heh heh

Dah malas nak mengarut lagi. Aku pun pening, korang pun pening.
Kepada sesapa yang baca, Selamat berpuasa. Semoga kita semua mendapat keberkatan dan doa kita semua dimakbulkan.
Amin.

2 comments:

hanie said...

selamat berpuasa dan selamat menunaikan ibadah2 di bulan ramadhan.. :)

ChitiSaliana said...

selamat berpose jugak hanie

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates