Tuesday, August 28, 2012

Renungan Ajal

Hari pertama pegi gym lepas sebulan menternak lemak sambil beribadat. konon... hehehehe

ini hasilnya lepas sebulan berhibernasi...
melompat sekejap dah rasa pening, nak muntah segala. mengada betol.

sekarang ni aku ada masalah yakni lupa yang melampau.
Hari tu aku balik kl, aku tertinggal satu beg alat mekap bersama krim-krim muka, losyen segala. Padan muka aku.
Sib baik Nur nak datang minggu depan, kalo tak berbedak sejuk la aku hingga ke akhirnya.
>_<

Malam tadi, aku goreng pekasam (beli kat kampung...heh heh heh), lepas ikan masak, aku pun angkat masuk dalam pinggan tapi lupa nak tutup api dapur. Siap g mandi, masuk bilik telek muka berangan segala. Patutla aku tengok kelabu jeee...ingatkan mata aku yang kelabu, maklum la baru bukak contact lens. Nafas pun tersangkut-sangkut, ingatkan sebab penat senaman. rupa-rupanya asap berkepul-kepul dalam rumah. Api siap dah masuk dalam kuali. menyala-nyala kuali macam mamak goreng mee.

Patutla Adam kecoh sangat. "Makndak, tenyok..tenyok..apa ni..apa ni?? asap banyak ni"

Syukurla tak de pape yang buruk berlaku.
Taktau la nape nak telupa sangat. Mungkin faktor usia agaknya :D
(ke...faktor renungan ajal ni erk..)

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates